haha jaja jag e sämst!

Jag vet! Jag vet! dåligt uppdaterad som fan. men har faktiskt inte haft tid, ork eller ngt att s kriva om för den delen. Nu är det snart dags o kila iväg till jobbet. har lckats få 3 st jätte gina brännmärken å underarmarna. men vad gör man inte för att folk ska få en god hamburgare? ;) MÅSTE plugga ordentligt ikväll. muntligt imorn. hmmm men det skall nog gå bra!

Annars veta fan. jag o mr larsson flyr ner till rhodos 5 dagar. haha jag har kollat taxfree priserna. ngn som vet hur mkt sprit man får ta in i sverige??? haha känns nästan värt att bunkra. aja. hoppas på ett hyffsat väder iaf.

det är bara 2 veckor dit! längtaaaar

HAr haft en data tenta under tiden jag inte skrivit den gick super så man ska inte klaga. men varför e man alltid nervös inör prov. även fast man vet att man kommer klara dem?

nej in i dushen o sen iväg... ska lösa ut mitt studie bidrag nu oxå. NEAT. extra pengar... fick bli fickpengar till rhodos... d e ju trotts allt 4000 kr ... första ggn iaf...sen e d 2000.

tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0